Myynti- ja toimitusehdot
1. TUOTTEIDEN TILAUS
Eico.fi:ssä voi tehdä ostoksia vuorokauden ympäri ellei kauppa ole väliaikaisesti suljettu esim. ylläpidon takia. OStajan tulee olla vähintään 18 -vuotias ja käyttää voimassa olevaa maksukorttia, jonka me hyväksymme.
Meillä asiointi on helppoa ja yksinkertaista. Klikkaa haluamaasi tuotekategoriaa ja etsi haluamasi tuote. Lisää tuote ostoskoriin. Voit lisätä ja poistaa tuotteita ostoskorista niin kauan kunnes tilaus on hyväksytty.
2. MAKSU- JA YRITYSTIEDOT
Me hyväksymme seuraavat maksukortit: Visa, Visa Electron, Mastercard ja Eurocard.
Luottokorttimaksuista ei peritä ylimääräistä maksua, ellei kortti ole myönnetty EU:n ulkopuolisessa maassa. Näissä tapauksissa veloitamme maksun Visa ja Mastercardilta (2,75 %)
Maksujen vastaanottaja on:
EICO Appliances OY
c/o Balanco Accounting OY
FI-01510 Vantaa
eico@eico.fi
Y-tunnus 3007446-5
3. EMME VELOITA MAKSUA TILILTÄ ENNEN KUIN TUOTTEET ON LÄHETETTY
Onnistuneen verkkokauppaoston jälkeen lähetämme sähköpostiviestin, joka vahvistaa tilauksen. Huom, tämä ei ole tilausvahvistus, vaan vahvistus siitä, että olemme vastaanottaneet tilauksen. Kun olemme käsitelleet tilauksen, lähetämme tilausvahvistuksen. Kun tilaus lähetetään, lähetämme kuitin. Vasta tässä vaiheessa veloitamme summan tililtä.
4. TOIMITUS
Toimitushinta on 7,95 € sisältäen ALV:n. Tämä hinta koskee kaikkia tilauksia, jotka tehdään Eico.fi sivustolta. Toimitusehdot ovat voimassa koko Suomessa.
4.1 VAHVISTUS TOIMITUKSESTA
Lähetämme sähköpostin tilauksen toimitusajoista. Arvioitu toimitusaika on 3 - 5 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Jos vastoin odotuksia tuote ei ole varastossa, lähetämme uuden sähköpostin odotetuista toimitusajoista.
4.2 TOIMITUS, JOS SAAJA EI OLE KOTONA
Jos saaja ei ole kotona, kuljettaja toimittaa paketin lähimpään noutopisteeseen. Kuljettaja jättää saapumisilmoituksen, jossa on paketin numero, saajan nimi ja sen noutopisteen osoite, josta paketti voidaan noutaa. Saajalla on 10 työpäivää aikaa noutaa paketti voimassa olevalla henkilötodistuksella.
5. MUUTOKSET
Pidätämme oikeuden muutoksiin seuraavista syistä: painovirheet, virheelliset kuvat, veromuutokset, valuuttamuutokset, varastonhallintavirheet, muut hinnanmuutokset ja force majeure-tapaukset. Samoin myös tapauksissa, joissa tuote on loppuunmyyty, tuote on loppunut varastosta tai tuotetta ei ole saatu valmistajalta.
TUOTTEIDEN PERUUTUSOIKEUS
Eico.fi:ssä tehdyillä ostoksilla on 14 päivän peruutusoikeus. Peruutusoikeus alkaa siitä päivästä, jona tilaus on vastaanotettu. Jos määräaika päättyy juhlapyhänä, lauantaina, jouluaattona tai uudenvuodenaattona, määräaikaa jatketaan seuraavaan työpäivään. Palautuksen mukaan tulee liittää kopio laskusta ja syy palautukselle. Huom., tilaaja maksaa palautuksesta aiheutuvat kuljetuskustannukset itse.
Huom., peruutusoikeus ei koske normaalin tuotevalikoimamme ulkopuolisia tuotteita. Lisäksi peruutusoikeus ei koske kaupaksikäymättömiä tuotteita eikä mittatilausvalmistettuja tavaroita. Eico pidättää oikeuden hylätä palautuksen, jos palautettu tuote on viallinen tai Eico katsoo sen olevan sellaisessa kunnossa, että sitä ei voida varastoida ja myydä uudelleen.
5.1 PALAUTUS
Palautuksen yhteydessä tulee varmistaa, että esine on pakattu oikein ja on alkuperäispakkauksessa. Tilaaja on vastuussa tuotteen kunnosta, kunnes se on toimitettu Eicolle. Tästä syystä suosittelemme, että kaikki kuitit samoin kuin lähetyksen seurantanumero ja muut tiedot kannattaa säilyttää kunnes palautus on loppuun suoritettu.
5.2 TAVAROIDEN KUNTO PALAUTUKSEN YHTEYDESSÄ
Jos osto peruutetaan, tulee palautettavan tuotteen olla aina uudenveroisessa kunnossa.
Jos esine on vaurioitunut tai näyttää siltä, että sitä on käytetty, vähennetään tästä johtuvaa arvonalentumista vastaava summa. Vastaavasti palautussumma pienenee, jos esine on ollut asennettuna. Jos esine todetaan arvottomaksi, oikeutta rahojen palautukselle ei ole.
6. REKLAMAATIO - JOS TUOTTEESSA ON JOTAIN VIKAA
Kun tuote on vastaanotettu, reklamaatio-oikeus on voimassa 24 kuukautta. Poikkeuksena ovat sellaiset kulutustuotteet, joiden käyttöikä / toiminta-aika on rajoitettu. Tällaisissa tapauksissa reklamaatiosta tehdään erityinen arvio, koska tavallisesta käytöstä johtuvasta kulumasta ei voida valittaa.
Jos reklamaatio on perusteltu, palautamme toimituskulut, jotka tuotteen palauttamisesta ovat koituneet. Reklamaatio ei ole perusteltu, jos käyttäjä on itse aiheuttanut vian tai emme pysty todentamaan vikaa. Näissä tapauksissa tilaaja joutuu maksamaan toimituskulut itse kuin myös mahdollisesta perusteettomasta huoltokäynnistä koituneet kulut. Jos haluat tehdä reklamaation lähetä sähköpostia osoitteeseen eico@eico.fi.
Varmista, että esine on pakattu oikein ja on alkuperäispakkauksessa. Tilaaja on vastuussa tuotteen kunnosta, kunnes se on toimitettu Eicolle. Tästä syystä suosittelemme, että kaikki kuitit samoin kuin lähetyksen seurantanumero ja muut tiedot kannattaa säilyttää kunnes palautus on loppuun suoritettu.
6.1 JOS VIKA ILMENEE TOIMITUKSEN YHTEYDESSÄ
Kun toimitus on saapunut, on tärkeää tarkistaa tavaroiden kunto. Jos tuote näyttää vahingoittuneelta, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian joko sähköpostitse eico@eico.fi. Ilmoitus tulee tehdä 7 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Lisäksi, jos tuotepakkaus on vaurioitunut, tulee se merkitään rahtikirjaan ennen allekirjoittamista.
6.2 JOS VIKA ILMENEE, KUN TUOTE OTETAAN KÄYTTÖÖN
Jos tuotteessa ei ole näkyvää vikaa tai vauriota, mutta ei silti toimi optimaalisesti, on tärkeää tarkistaa ensiksi, että tuote on asennettu oikein. Jos tuote on asennettu oikein, mutta silti ei toimi, on erittäin tärkeää ottaa meihin yhteyttä välittömästi. Siten meidän on helpompi selvittää johtuuko vika alkuperäisestä virheestä vai onko tuote kulunut tai väärin käytetty.
Jos virhe ilmenee vain satunnaisesti, eli ei ole jatkuva / pysyvä, on tärkeää kirjata muistiin, milloin, miten tai missä tilanteissa virhe ilmenee. Siten voimme parhaiten jäljittää virheen alkuperän ja ratkaista asian.
Viimeksi päivitetty: 05.12.2019